Alla inlägg under september 2009

Av Annica och Joukim - 6 september 2009 10:00

Hej är fortfarande på sommarbetet med mina

högt älskade favorit kompisar...


  hej på er igen idag e liz med ut till oss här står hon mitt ibland oss och pratas vid med oss ja passsar påoch kollar om hon hasr något gottit med sig..   hej vacker va?   puss...   ännu mera pussar...   nej nu vill ja inte ha några mer usch..   nämen hejsan på dig annette..undrar jag var min flock tog ivägen hmm..hej liz har du nå gottit med dig..kom nu så vi kan leka jag biter dig i benet annars kom snälla kom...mysigt och bli klappad må jag säga..halloj annette har du nå gott till mig nu då?jaha jaha vart tog min kära flock vägen jaja jag står väl här och kollar om de syns till..titta dom var här i närheten klias lite passar på och kliar mig på jadar...trängs inte sådär då blir jag sur låt bli jag varnar dig jag biter till dig annars..

såja de e bäst du backar, bra nu behöver jag inte bita till dig..

Presentation


Mitt namn är Jadar från Hornsberg färgväxlar skäck.. e:Tjaldur Från Skullerup u: Gloria

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards