Alla inlägg under september 2010

Av Annica och Joukim - 8 september 2010 19:00

Idag kom matte (annica) och lill matte (cimoné) ner till mig och kompisarna och satte på mig en grimma som de så fint kallas... dom ledde mig in till den stora silvriga hagen framför stallet som ja så många ggr förr har varit i, med och utan kompisarna, släpptes lös i den tillsammans (tsm) med Glossa och Gletta..

och sen så försökte lill matte och nån annan liten tjej och såklart matte fösa mig runt i den, de gick inte såbra för Gletta var så tjurig och envis och skulle sätta mig på plats vilket hon får lov och kämpa för hehe, så matte tyckte de vart för mycket ståhej så hon släppte in Gletta i en hage bredvid i stället så fick jag och Glossa springa runt men de var inte så lätt för Glossa ville ju inte springa så då sprang inte jag heller, så lill matte och Matte dom kämpade hårt för att få oss och röra på oss men de var som sagt inte lätt så efter ett bra tag så släpptes vi  ut i våra respektive hagar och fick träna nån annan dag istället... natti natt nu ska jag sova och berätta för mina kompisar vad jag har gjort idag.. natti natt

Presentation


Mitt namn är Jadar från Hornsberg färgväxlar skäck.. e:Tjaldur Från Skullerup u: Gloria

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards