Alla inlägg under februari 2010

Av Annica och Joukim - 10 februari 2010 11:15

Så matte annica ledde ut mig från stallet och förbi där vi sprang i

söndags och tillbaks till mina kompisar ´skulle bli lite kul igen och busa

med småttingarna och dom andra igen..

vi stannade på ett ställe och fota lite de gick bra tills jag tröttna

på att bara stå som fotostjärna så jag bestämde mig för att tala

om de så jga kasta mig upp i luften och annica höll i och sa nånting med jaja

vi ska gå till kompisarna strax liz skabara knäppa en bild till.

men de visade sig sen att kameran ville inte funka så då gick vi

vidare skönt tyckte jag.


jippie nu e vi framme de var lite djup snö men de

gick sen gick annica in med mig i hagen och liz efter sen

släppte hon lös mig och prata lite med mig och jag prata lite med

henne och sen prata liz lite men sen gick dom och då la jag i bus

reflexerna och sparkade bakut och for sen iväg till kompisarna..


  här är precis innan jag reste mig när jag tyckte vi hade stått för länge.. 

 fin ja e va?? 

 så fin hehe tycker i alla fall matte och husse m.fl.  

Av Annica och Joukim - 9 februari 2010 16:00

idag vaccinerades jag, Jerrry, Blíka och Katla

de gick bra inga problem...

Av Annica och Joukim - 7 februari 2010 09:00

har inga bilder från idag men men

jag får väl berätta lite istället..

vi togs in vid 9 tiden av några tvåbeningar..

sen ställde dom in oss i boxar lite här och var

sen började arbetet och de är inte lätt må ni tro

mina kompisar och även jag tycker de är så obehagligt

när vi klipps vid hovarana så vi protestera mer'

än gärna för att hoppas få slippa men sån tur har vi aldrig

men men så kan de va, men idag var de än av minstingarna

som absolut inte ville vara med om detta så han protestera

högljuddt så dom fick vara hela tre st tvåbeningar som fick hålla

den lille rackarn på plats men de var tufft och tillslut var alla

hans små fötter klippta.. verkningen tog hela dagen sen fick

mina flock kompisar gå ut i sin hage igen medans jag fick vara

kvar inne för ja skulle vaccineras igen... såjag sov inne i den sköna värmen i tre dar sen fick jag gå ut till flocken igen..

Presentation


Mitt namn är Jadar från Hornsberg färgväxlar skäck.. e:Tjaldur Från Skullerup u: Gloria

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards