Alla inlägg under april 2011

Av Annica och Joukim - 4 april 2011 14:30

Idag blåste de en del, men inte så mkt..

reds en kortis i paddocken för sen ramlade

stormatte av, å liz försökte fånga in Gletta för hon blev

släppt när stormatte ramla av för liz villle kolla så allt var ok

med henne, sen när de verkade vara ok med henne så

som sagt försökte liz fånga in gletta...

när hon hade fångat in gletta då lämnade hon henne till stor-

-matte och sen gick hon och hämta mig... som var lite skakis..

varför vet jag inte... sen när hon hade fått tag på mig kolla

liz igen så de var ok med stor matte... sennär de fortfarande verka ok så

lugnande hon ner mig och klev upp och ner och ställde sig i stigbygeln några ggr

sen klev hon upp på mig och satte sig på mig och red mig i paddocken ett tag,

jag var fortfarande skakis/spänd men lugna ner mig lite, sen red vi ut. de var trevligt de blev en lååååånnnnngggg skritt prom. till nåt stall där jag såg jerry

vi stanna till där ett tag och red runt lite och sen kom jerry ut med cim på ryggen och då red vi iväg mot vilstena och säva och de gick bra vart oxå mest bara skritt.. när jag kom till säva blev jag av med min utrustning och sen

släpptes jag ut i solen till mina kompisar...

ha de så trevligt bye bye..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jadar från Hornsberg färgväxlar skäck.. e:Tjaldur Från Skullerup u: Gloria

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards